Actions Script 3.0 Görsel Eğitim | Tek Parça | Partlı | Turbobit | İndir



Actions Script 3.0 Eğitim Seti

Genel Bilgi :
- 33 ana başlık ile actionscript üzerine tam bir kaynak. Başlangıç – orta – ileri düzeyleri kapsamaktadır.
- 1950 dakika toplam eğitim süresi (Flash CS4 yenilikleri hariç süredir.) , 950px*675px video boyutları ve 128 kb. ses kalitesi ile sunulmuştur. (Sınıf eğitiminde ortalama 150 saatlik eğitime denk gelmektedir.)
- 2009 / Nisan ayında çıkması beklenen, Flash CS4’ün görsel ve actionscript yenilikleri (Kinematik , 3D , motion property….)
- Flash ve Flex kullanıcıları için hazırlanmıştır.
- Bireysel ve kurumsal eğitimler veren ve 1200’ün üzerinde öğrenci mezun etmiş, profesyonel eğitmen tarafından hazırlanmıştır. (kurumsal eğitim verdiği örnek kurumlar, İstanbul Teknik Üniversitesi , Fatih Üniversitesi , Global Bilişim…..)
- Actionscript 3.0 Programlama eğitim setini adım adım takip ettiğinizde öğrenme garantisi.
Actionscript 3.0 Programlama Eğitim Seti Ayrıntılı İçeriği :

(33 ana konu – 240 alt konu)









    Blogger Yorumlar

0 yorum :

Yorum Gönder